77777

שי מנדל שקד אמן

שי נולד בישראל ב-9 לנובמבר 1984, ורכש את מיומנויותיו האמנותיות בתיכון לאמניות בירושלים שם למד בין 1998 ל-2002.

המעבר המתמשך שבין חלום למציאות והיכולת להביע רעיונות ברישום שבו את הילד הקטן אשר החל לצייר כתחביב, בגיל צעיר מאוד. בגיל 18 סיים את התואר הראשון באמנות. לימודים אלו הקיפו את כל ההיבטים הקשורים באמנות וכללו בין השאר; רישום, ציור בצבעי מים, קומפוזיציה, פיסול וצילום.

ב-2005 הצטרף שי לסטודיו ארטנובה והחל לבטא את רעיונותיו ע"י רישום בטכניקה חדשה אשר פותחה ע"י אמנים ישראלים. בטכניקה זו מוחלף המכחול במחט , הצבע בסיבים אקריליים סינטטיים ופיסות בד בעוד עפרון הרישום מוחלף בחוטים. יצירת תמונות בטכניקת האמנות הרכה של ארטנובה היא התשוקה של שי כעת.

 

88888

שי עבד בצמוד לאמן הבית של ארטנובה, יוחנן הרסון  שהינו צייר בעל שם עולמי. יוחנן תרם ליכולתו של שי לבטא  את רעיונותיו בכיוונים חדשים והיווה לו השראה בהתפתחותו האמנותית. עבודותיו של שי מבטאות צבע, תנועה ואופטימיות ומהוות חיפוש מתמשך של מגוון נושאים המעניינים אותו.

שינויים בעולם העיצוב, והמעבר לקווים נקיים והשמת דגש על התאמה בין פריטים מעוצבים לחלל  בהם הם מוצבים בו הם אמורים לדבר באותה שפה, הביאו את שי להבנה כי עבודותיו צריכות להכיל את העקרונות הללו ולהתאים במדויק לחלל ולסביבה בה הן ימשיכו להתקיים.

בעודו ממשיך את דרכו כאמן, החליט שי ללמוד עיצוב, והחל את לימודיו במכללה למנהל בירושלים ב-2010.

© 2024 - All Rights Reserved Art Nova  |  an amazing site by amazing amazing  |  isracard